تند باد بی سابقه اصلاندوز را درنوردید / میزان خسارت درحال بررسی است + تصاویر
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به گزارش رضي نيوز به نقل از  ارس تبار،ساعت 6/5 عصر امروز تند باد شدید شهر اصلاندوز و روستاهای تابعه را نوردید و علاوه بر شکستن تعدادی از درختان و شاخه های آنها در سطح شهر به دلیل افزایش گرد و غبار موجب اخلال در رفت و آمد و رعب و وحشت شهروندان شد.

این طوفان ابتدا بصورت گردباد اشیا و برگهای درختان را درهوا پراکنده ساخت،بعد بصورت باد شدید همراه با گرد و غبار آسمان شهر اصلاندوز را تیره و تار کرد و بدنبال آن کاهش دید مردم و موجب قطع جریان برق کلیه مشترکان شهر اصلاندوز و روستاهای تابعه شد.

سرعت وزش باد بحدی شدید بود که تاسیسات مهمی چون مخابرات ،گاز ،برق و بخشی از ساختمان مسکونی ، انبار ،درختان و زمینهای کشاورزی ساکنان روستاهای عیوضلو ،مقصودلو ،نورمحمد کندی و جبلی خسارت دید و یک مورد آتش سوزی علوفه در قشلاق موزوهلو نیز گزارش شد.

در اثر تند باد شدید علاوه بر روستاها در شهر اصلاندوز نیز دیوار یک ساختمان مسکونی در حال احداث کاملا فرو ریخت و دیوار حیاط یکی از ساکنان شهر تخریب شده و بازاریان نیز مغازه های خود را بستند.

در همان دقایق اولیه وزش تندباد ادارات ، نهادها و نیروهای آتش نشانی شهرداری اصلاندوز بحالت آماده باش در آمدند.

"لطفعلی زیادی" بخشدار اصلاندوز در حاشیه بازدید از مناطق خسارت دیده در برخی از روستاهای اصلاندوز به خبرنگار ما گفت:این تند باد خساراتی در بخش زیرساختهای شهری، زمینهای کشاورزی و تاسیسات روستایی برجا گذاشت که خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه میزان خسارات طوفان توسط مسئولان و کارشناسان در حال بررسی است،افزود :میزان خسارت برجای گذاشته در شهر اصلاندوز و روستاهای همجوار متعاقبا از طریق ستادبحران و رسانه ها اعلام خواهد شد.

اخبارتکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

تصاویر بیشتر برای مطلب: 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:5 ] [ رضی نیوز ]